luni, 26 octombrie 2015

Incepem...


Deci ... să începem acest blog / jurnal / colecție din numeroasele mele experiente...

Mai intai de toate eu sunt o mare neindemanatica,ceea ce face ca iubitul meu sot sa glumeasca de multe ori cu prietenii apropiati sau cu familia :)

Și aici scopul acestui blog.De a imi aminti si dovedi mie, din zi in zi ca e important,frumos si special.amintindu-mi de a face ceva special ...di fare zilele si  viata noasta special,,altfel ar  fi totul o monotonie...pregatindu-ne ceva frumos,bun,sau picant si de ce nu?decorare si rasfatare,de asemenea casa noastra,în funcție de timp, perioada din an și de inspirație.
In viata trebuie sa ai imaginatie,sa fii indraznet,sa incerci imposibilul, nu lăsa pe nimeni de a stabili limite doar pentru că ești cine ești, singura limita este inima ta. 
Ceea ce am spus mereu este adevărat: oricine poate găti,dar numai cel perseverent poate deveni bucatar cu adevarat!

Daca si voi sunteti de aceeasi parere  va astept cu comentarii.kiss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu